Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Handel produktami szybkozbywalnymi w Bułgarii w 2017 roku

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Grażyna Chorążykiewicz | 2018-04-28 09:08:24
handel produktami szybkozbywalnymi, bułgaria, dane za 2017 r.

Rynek FMCG w Bułgarii w 2017 r. wzrósł o 2% i osiągnął 10,5 mld BGN, wynika z badania Stowarzyszenia Nowoczesnego Handlu w Bułgarii (Association for Modern Trade). 10 największych firm obejmuje około 39% rynku.

Handel produktami szybkozbywalnymi w Bułgarii w 2017 roku

 

Rynek FMCG w Bułgarii w 2017 r. wzrósł o 2% i osiągnął 10,5 mld BGN, wynika z badania Stowarzyszenia Nowoczesnego Handlu w Bułgarii (Association for Modern Trade). 10 największych firm obejmuje około 39% rynku. Poniżej ich udziały w rynku:

 

Kaufland Bułgaria - 13,8% (58 sklepów)

Lidl Bułgaria - 7,9% (86 sklepów)

Billa Bułgaria - 6,8% (118 sklepów)

Fantastico - 3,9% (41 sklepów)

T-Market - 2% (65 sklepów)

Metro Cash & Carry Bulgaria - 1,4% * (11 sklepów)

CBA - 1,4% (62 sklepy)

Janet - 0,7% (4 sklepy)

Triumph - 0,6% (10 sklepów)

Fresh Market - 0,6% (26 sklepów)

 

* obejmuje tylko sprzedaż detaliczną, która stanowi około 1/5 całkowitej sprzedaży firmy

 

Źródło: The Association for Modern Trade http://www.moderntrade.bg/